Про результати навчальних досягнень
учнів за І семестр 2018/2019 н.р.
На виконання Закону України “Про загальну середню освіту”, відповідно до плану роботи закладу, адміністрацією було проаналізовано результати навчальних досягнень учнів у І семестрі 2018/2019 навчального року. Опрацьовано звіти класних керівників.
На початок року у школі навчалося 155 учнів, що на 17 менше, ніж минулого року: у початковій ланці – 58 чол. (на 14 учнів менше); в школі ІІ ступеня навчалося 82 учні (на 5 чол. більше), у школі ІІІ ступеня – 15 учнів (на 7 чол. менше). На кінець семестру маємо таку кількість: всього – 155 чол., у школі І ступеня – 58 учнів, у школі ІІ ступеня – 82, ІІІ ступеня – 15 чол.. За семестр вибув 1 учень Євмен Н. (3 клас), прибув 1 учень Ставицький Я. (2 клас). Учнів 3-11-х класів – 125 учнів. Учні 1-2 класів не оцінюються за рішенням педагогічної ради. Учень 4 класу (Сухінін Р.) навчається за індивідуальною формою навчання.
Загальні результати навчальних досягнень учнів школи за І семестр 2018/2019 навчальний рік у порівнянні з результатами І семестру 2016/2017 н.р. та 2017/2018 н.р. представлено в таблиці
Таблиця навчальних досягнень учнів
Навчальні роки | Всього учнів школи | Початковий рівень | Середній рівень | Достатній рівень | Високий рівень | ||||
Кількість учнів | % | Кількість учнів | % | Кількість учнів | % | Кількість учнів | % | ||
2016/2017 | 134 | 23 | 17,5 | 77 | 55,7 | 33 | 26 | 1 | 0,8 |
2017/2018 | 127 | 32 | 25,2 | 69 | 54,3 | 26 | 20,5 | 0 | 0 |
2018/2019 | 125 | 38 | 30,4 | 62 | 49,6 | 25 | 20 | 0 | 0 |
Високий рівень навчальних досягнень не має жоден учень школи.
Кількість учнів, які мають низький рівень знань від 1 і більше низьких оцінок із основних предметів інваріантної складової 38 учнів, що становить становить 30,4 % від загальної кількості учнів які підлягають оцінюванню за І семестр 2018/2019 н.р. Також мають по одній оцінці початкового рівня 16 учнів: 3 клас- 1 учень (Гасимов О.-англійська мова),5 клас-3 учні (Карпенко І., Нестеренко І., Слабун Н. – англійська мова); 6 клас – 3 учні (Маляров Д., Сорокіна А. – математика, Шадловський Б.-англійська мова); 7 клас -3 учні (Босенко В.-алгебра,Зубенко К.- біологія, Шило С.- трудове навчання); 8 клас – 5 учнів (Ворошилов В., Горбань О. – біологія, Погребняк А. – геометрія, П’ятаков В.- англійська мова, Сисоєв Д.- алгебра); 9 клас – 1 учень (Абросимов М.- геометрія).
Кількість учнів, які мають достатній рівень знань у І семестрі 2018/2019 н.р. – 25 учнів, що становить 20 %, а учнів які мають середній рівень знань – 62 учні, що становить 49,6 %.
Мають по одній оцінці середнього рівня 9 учнів: 3 клас – 4 учні (Голуб’єв К., Закутній Є., Приходько С., Скрипник Т.- англійська мова); 4 клас – 2 учні (Власенко А.,П’ятакова В. – іноземна мова; 6 клас – 1 учень (Богинська К.- математика); 7 клас – 1 учень (Савран А. – географія); 11 клас – 1учень (Парфенюк Х.- біологія)
Відповідно до поданих рейтингових звітів класними керівниками маємо наступний рейтинг по класах:
Клас | К-ть учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Якість знань, % | |||||||
початковий | середній | достатній | високий | |||||||
К-ть учнів | % | К-ть учнів | % | К-ть учнів | % | К-ть учнів | % | |||
3 | 20 | 3 | 15 | 11 | 55 | 6 | 30 | 0 | 0 | 0,54 |
4 | 8 | 0 | 0 | 4 | 50 | 4 | 50 | 0 | 0 | 0,63 |
5 | 20 | 4 | 20 | 10 | 50 | 6 | 30 | 0 | 0 | 0,53 |
6 | 19 | 7 | 36,8 | 8 | 42,1 | 4 | 21 | 0 | 0 | 0,46 |
7 | 18 | 8 | 44,4 | 10 | 55,5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,39 |
8 | 14 | 8 | 57,1 | 5 | 35,7 | 1 | 7,1 | 0 | 0 | 0,38 |
9 | 11 | 5 | 45,5 | 5 | 45,5 | 1 | 9 | 0 | 0 | 0,41 |
10 | 2 | 0 | 0 | 2 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0,5 |
11 | 13 | 3 | 23,1 | 7 | 53,8 | 3 | 23,1 | 0 | 0 | 0,5 |
Найкращі показники в учнів 4-го класу. Найгірший показник навчальних досягнень мають учні 6-го, 7-го, 8-го та 9-го класів.
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, можна зробити висновок, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на достатньому рівні можуть навчатися ще 10% учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів.
Аналіз якості рівня навченості показує, що причинами виникнення проблем низької успішності є низька мотиваційна основа, недостатня робота з учнями, які мають високий потенціал, недостатній зв’язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через щоденники. Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.
Питання навчальних досягнень учнів розглядалися на нараді при директорові й на засіданнях ШМО, з’ясовувалися причини слабкої успішності учнів.
Виходячи з вищезазначеного
Липчанiвський НВК © 2019