Про результати навчальних
Досягнень учнів закладу
2018/2019 навчального року
На виконання Закону України «Про загальну середню освіту», відповідно до плану роботи закладу, з метою підвищення організації навчально-виховного процесу, підготовки випускників до ДПА та ЗНО адміністрацією було проаналізовано результати навчальних досягнень учнів за 2018-2019 навчальний рік. На підставі результатів опанування учнями матеріалу тем упродовж їх вивчення з урахуванням поточних оцінок, різних видів навчальних, контрольних письмових робіт та навчальної активності школярів учителями-предметниками виставлені тематичні оцінки, а на їх основі виставлено оцінки за ІІ семестр та річні. Урахована динаміка особистих навчальних досягнень учнів із предметів упродовж семестру, важливість тем, тривалість їх вивчення, складність змісту, тощо.
На початок 2018/2019 навчального року в школі навчалося 155 учнів, на кінець ІІ семестру – 152 учні:
– у початковій школі – 56 учнів;
– у школі ІІ ступеня – 81 учень;
– у школі ІІІ ступеня – 15 учнів.
Учні 1-2 класів оцінюються вербально за рішенням педагогічної ради. Учень 5 класу Сухінін Роман 5 класу навчається за індивідуальною формою навчання.
Загальні результати навчальних досягнень учнів закладу за 2018/2019 навчальний рік подано в таблиці.
Клас |
К-сть учнів |
|||||||||
Висо-кий | % | До-статній | % | Серед-ній | % | Початковий | % | |||
3 | 19 | 3 | 15,8 | 3 | 15,8 | 10 | 52,6 | 3 | 18,8 | |
4 | 8 | – | – | 5 | 62,5 | 3 | 37,5 | – | – | |
5 | 20 | – | – | 6 | 30 | 12 | 60 | 2 | 10 | |
6 | 19 | – | – | 5 | 26,3 | 9 | 47,4 | 5 | 36,3 | |
7 | 17 | – | – | 1 | 5,9 | 10 | 58,8 | 6 | 35,3 | |
8 | 14 | – | – | – | – | 10 | 71,4 | 4 | 28,6 | |
9 | 11 | – | – | 1 | 9,1 | 6 | 54,5 | 4 | 36,4 | |
10 | 2 | – | – | – | – | 2 | 100 | – | – | |
11 | 13 | – | – | 3 | 23,1 | 8 | 61,5 | 2 | 15,4 | |
123 | 3 | 2,4 | 24 | 19,5 | 70 | 57 | 26 | 21,1 |
Результати досягнень учнів вказують на те, що в закладі 3 учні (2,4%) навчаються на високий рівень – Гівчук Дар’я (3 клас), Рябуха Марія ( 3 клас), Шепілова Марина (3 клас); 24 учні (19,5%) на достатній рівень; 70 учнів (57%) навчаються на середній рівень та 26 учнів (21,1%) – на початковий рівень.
Порівнявши з показниками за І семестр 2018/2019 року – на високому рівні навчалися 0 учнів, оцінки достатнього рівня мали 25 учнів (20%), 57 учень (45,6 %) – середній рівень, 38 учнів (30,4 %) – початковий рівень.
Виходячи з цього, можна зробити висновок, що показник початкового рівня за І семестр 2018/2019 навчального року став нижчим на 9,3 %. Це свідчить про те, що вчителі приділяли увагу учням, які мають середній і початковий рівні, класні керівники проаналізували рівень навчальних досягнень. Учнів, які навчаються на достатньому рівні збільшилося на 1, на середньому рівні стало на 13 більше, а це становить 24,4 %.
Можна зауважити, що потенціал учнів, які б навчалися на високий та достатній рівні є. Васькіна І. з математики ( 3 кл. вч. Антонова Л.Ф.), Живолуп А. 5 кл., Мєрочкіна К. 6 кл, з математики (вч. Пишна Н.В.), з анлійської мови Голуб’єв К, Коростильов Д., Приходько С., П’ятакова В. (вч. Кочура О.В.); з біології Шведчикова А., Парфенюк Х. (вч. Личенко Н.В.), з основ здоров’я Пирогов О. (вч. Соломка Я.В.) Це 11 учнів (9%).
Учні Гасимов О. мають по одній оцінці початкового рівня з англійської мови (вч. Кочура О.В.); Бондаренко В. з української літератури ( вч. Жиліна Н.А.), Широкорад К. – з фізики ( вч. Проценко М.А.), Бондаренко Т.– з математики ( вч. Пишна Н.В.), Кучерявий О. – з математики (вч. Антонова Л.Ф.) Маляров Д.- з ПКС (вч. Макогон В.М. ). Це 6 учнів (4,5 %).
Найкращі показники в учнів 4-го класу. Найгірший показник навчальних досягнень мають учні 7-го, 8-го та 9-го класів.
У 9 класі 36,3 % учнів мають низький рівень знань. Що викликає велике занепокоєння, адже це випускний клас. Учні 8 класу мають 28,5 % низького рівня. Учні 7 класу мають 35,3 % низького рівня.
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, можна зробити висновок, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть навчатися ще 2,4% учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів.
Проаналізувавши рівень навчальних досягнень учнів школи, можна зробити висновок, що найнижчий показник успішності з фізики (12 учнів), з історії України (11учнів), англійської мови (9 учнів). Це значить, що вчителі недостатньо уваги приділяють роботі з невстигаючими учнями.
Аналіз якості рівня навченості показує, що причинами виникнення проблем низької успішності є низька мотиваційна основа, недостатня робота з учнями, які мають високий потенціал, недостатній зв’язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через щоденники. Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності.
З усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки початкового рівня, класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, вчителями-предметниками додаткові заняття з предметів, задані індивідуальні завдання.
Питання навчальних досягнень учнів розглядалися на нараді при директорові й на засіданнях ШМО, з’ясовувалися причини слабкої успішності учнів.
Виходячи з вищевикладеного (читати далі)
Липчанiвський НВК © 2019