прапор Украiни герб Украiни
Комунальний заклад "Липчанівський ліцей Куньєвської сільської ради Ізюмського району Харківської області"
герб Липчанiвський НВК  прапор Липчанiвський НВК

наказ №204 від 27.12.2019

 Про підсумки виховної роботи за І семестр

2019/2020 навчального року

 

Основною метою педагогічних працівників у вихованні учнів у І семестрі 2019/2020 навчальному році було формування громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

Вся виховна робота в навчальному закладі була спланована ураховуючи положення Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України та Заходи щодо її реалізації, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 29.07.2019 № 1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 № 641», Регіональний освітній проект «Виховний простір Харківщини: вектори розвитку» та  забезпечуючи чітку організацію освітнього процесу та створення безпечного освітнього середовища. Виховна робота, була спрямована на впровадження в освітній процес виховної теми закладу «Формування активної життєвої позиції в умовах особистісно-орієнтованого виховання». Реалізуючи цю тему, педагоги закладу використовували різноманітні форми та методи роботи.

Адміністрація закладу приділяла належну увагу методичній роботі  класних керівників. З цією метою було організовано роботу шкільного методичного об᾿єднання класних керівників (керівник Кошелєва А.І.). Класні керівники складають виховні плани, які погоджено заступником директора з навчальної-виховної роботи Ельсеіді Л.М..

Педагогічний колектив закладу постійно працює над удосконаленням виховного процесу в закладі. Кожен класний керівник визначив виховну проблему класу. Формування виховної роботи здійснюється відповідно основних положень нормативно-правових документів, які стосуються організації виховної роботи.

На початку року було організовано роботу гуртків, узгоджено план їхньої роботи, сформовано банк дітей пільгових категорій, організовано обстеження матеріально-побутових умов дітей пільгового контингенту.

 Планування виховної роботи класними керівниками – це один із головних факторів успішного виховного процесу. Класні керівники складають психолого-педагогічні характеристики класу, формують чіткі цілі та завдання виховної роботи з учнями.

Результати стану проведення виховних годин в закладі показали, що класні керівники закладу в своїй роботі використовують основні нормативні документи про школу, плідно працюють у напрямку національно-патріотичного та громадянського виховання учнів, формування у них свідомого ставлення до навчання та праці, створення життєдіяльних класних колективів.

Якісно планують свої виховні години, а це є одним із головних факторів успішного освітнього процесу. Практикують різноманітні та цікаві форми роботи. Багато працюють із батьками, проводять цікаві форми індивідуальної роботи, приділяють багато уваги роботі із збереження життя й здоров’я учнів.

З метою сприяння розвитку особистості дитини, формуванню її інтелектуального та морального потенціалу; формуванню особистості патріота України гідного громадянина, який усвідомлює свою приналежність  до сучасної Європейської цивілізації та організації змістовного дозвілля школярів протягом року проводилися різноманітні виховні заходи.

Як завжди навчальний рік почався зі свята Першого Дзвоника (Соломка О.В., Склярова О.О.). В І семестрі згідно плану було проведено День Миру (Черненко Г.В., Ельсеіді Л.М.), День фізичної культури (Шкарлет В.Я. та вчителі початкових класів), святковий концерт до Дня Вчителя (Соломка О.В., Чумак Р.О.), свято Золотої осені (Жиліна Н.А.), День пам᾿яті жертв Бабиного Яру (Макогон В.М.), ряд заходів присвячених Дню Захисника України (Макогон В.М., Шкарлет В.Я). В листопаді проведено ряд заходів згідно плану з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи (Ельсеіді Л.М.), заходи присвячені роковинам голодомору 1932-1933 років в Україні (Макогон В.М., Ельсеіді Л.М.). В грудні лідери самоврядування та вчитель «Основ здоров᾿я» Соломка Я.В. організували акцію до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом, проведено ряд заходів щодо Всеукраїнського тижня права (Макогон В.М.), були проведені заходи присвячені  Дню Збройних Сил України (Макогон В.М., Шкарлет В.Я. Ельсеіді Л.М.), святковий ранок присвячений Дню Святого Миколая (Склярова О.О., Чумак Р.О.), для учнів початкових класів  та участь в церковному святкуванні. Традиційно закінчився семестр Новорічним святом (Антонова Л.Ф., Пишна Н.В., Верещака О.М.).

На початку навчального року в закладі було організовано учнівське самоврядування. Шляхом таємного голосування, з врахуванням особистих інтересів між учнями було обрано президента школи організовано, організоване чергування по школі, участь учнів у шкільних та районних заходах.

З метою військово-патріотичного виховання було заплановано та виконано наступні заходи:

  • ознайомлення учнів зі Статутом школи;
  • активну участь учні закладу прийняли у святі з нагоди Дня писемності української мови;
  • виховні заходи «Україна пам’ятає! Світ визнає!» (до дня вшанування жертв Голодомору), Завжди житиме у наших серцях «Небесна сотня» (до дня вшанування Героїв Небесної Сотні);
  • привітання чоловіків закладу та провели спортивні змагання, зустріч з поетесою Тетяною Гребенюк «Герої поміж нас» (до дня Збройних Сил України)
  • години спілкування: «Наша Вітчизна – Україна», «Земля моя – моя історія жива», «Я – громадянин України», «Конституція України та Закон України «Про загагальний військовий обов’язок і військову службу”», «Історія визвольної боротьби українського народу», «Державна і військова символіка України. Герб і прапор України»,
  • організовано екскурсійну поїздку до м. Харків з відвіданням меморіалу Дробицький Яр;
  • тематичні лінійки до Дня рідної мови, Дня Пам᾽яті Героїв Небесної Сотні; вшанування жертв Голодомору.

З метою сприяння творчому розвитку особистості учні закладу прийняли активну участь у святі до Першого дзвоника, Дня Вчителя (кожен клас приготував по одному номеру для привітання вчителів), Свято «Золотої осені» (виставка осінніх виробів та конкурсна програма), свято Нового року (кожен клас приготував новорічну казку та з задоволенням представив її).

Для забезпечення здорового способу життя, в закладі проводились такі заходи:

  • «В здоровому тілі – здоровий дух» (до дня фізичної культури та спорту);
  • Козацькі розваги (до Дня захисника України)
  • Спортивні змагання ( до Дня Збройних Сил України)
  • Акція «Скажемо СНІДу – НІ» (до міжнародного дня боротьби зі СНІДом);
  • Розроблено ряд буклетів з профілактики захворювань на вірусний гепатит, туберкульоз, СНІД, грип та гострих респіраторних інфекцій, проблеми наркоманії та алкоголізму;
  • Індивідуальні бесіди щодо жорсткого поводження з дітьми та профілактику випадків боулінгу.
  • Проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності з попередження дитячого травматизму.

В рамках проведення тематичних тижнів були організовані виховні години до Тижня права, Дня української писемності. Були організовані виставки малюнків «Осінь у моєму селі», до тижня права та «Зимові пензлі»

У постійній співпраці з батьками були класні керівники. На батьківських зборах розглянуті питання: результати навчання учнів, відвідування навчальних занять, стан дитячого травматизму, аналіз стану дисципліни, профілактика захворювань, літнє оздоровлення учнів, безпека життєдіяльності учнів під час канікул. На батьківських зборах виступили вчителі – предметники, які ознайомили батьків про стан успішності дітей та проблемами, які виникають під час навчання. Були організовані зустрічі з медичними працівниками.

Художньо-естетичне виховання та сприяння творчому розвитку особистості впроваджувалось класними керівниками, вчителем малювання Черненко Г.В., адміністрацією закладу.

Класні керівники якісно планують свої виховні години, а це є одним із головних факторів успішного освітнього процесу. Постійно в своїй роботі практикують різноманітні та цікаві форми роботи. Працюють із батьками, проводять цікаві форми індивідуальної роботи. Усі класні керівники приділяють увагу роботі із збереження життя й здоров’я учнів.

З метою задоволення особистісних потреб учнів, їх самореалізації та самовдосконалення, максимального розвитку творчих здібностей, створення оптимальних умов для розвитку індивідуальних можливостей учнів у школі організовано роботу гуртків: «Футбол» (керівник Шкарлет В.Я.), «Вокального мистецтва» (керівник Чумак Р.О.), «Юний Захисник Вітчизни» (Макогон В.М.), «Народної творчості» ( Черненко Г.В.).

З учнями девіантної поведінки постійно проводилася відповідна робота: профілактичні бесіди, відвідування учнів вдома, бесіда з учителями з приводу поведінки на уроках.  До роботи з вищевказаними сім’ями та учнями залучалися  представники соціальних служб, голова Бригадирівської сільської ради та представники ювенальної превенції.

З метою виявлення випадків насильства та булінгу проводилися анкетування та тематичні лінійки.

В закладі постійно велика увага приділялась профілактичній роботі. Проводилися тематичні бесіди з учнями різних класів з метою запобігання девіантної поведінки та розвитку в дітях толерантності, співробітництва з навколишніми. Це дало змогу продуктивному спілкуванню з учнями в позитивному контексті.

  Допомагає у виховній роботі шкільна бібліотека. Протягом року проводились ряд заходів та тематичних виставок. Крім того ведеться календар знаменних дат.

З боку адміністрації закладу ведеться контроль за відвідуванням учнями навчальних занять. Підсумки відвідування аналізуються заступником директора з навчально-виховної роботи, класними керівниками, розглядаються на нарадах при директорі, періодично на педрадах, радах профілактики.

Системою виховної роботи закладу передбачалося залучення учнів до різних форм творчої та суспільно-корисної діяльності, зокрема пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, ігрової, що організовувалися в години дозвілля, тобто, позаурочний час.

Виходячи з вищезазначеного (читати далі)