прапор Украiни герб Украiни
Комунальний заклад "Липчанівський ліцей Куньєвської сільської ради Ізюмського району Харківської області"
герб Липчанiвський НВК  прапор Липчанiвський НВК

наказ №74 від 17.06.2020

 Про підсумки  методичної роботи

 з педагогічними працівниками закладу

 у 2019/2020 навчальному році

 

Протягом 2019/2020 навчального року внутрішньошкільна методична робота з педагогічними працівниками здійснювалася відповідно до ст.ст.37, 38, 39, 41, 42 Закону України «Про загальну середню освіту», Державних стандартів початкової, базової та повної загальної освіти, наказу по закладу від 04.10.2019 № 168 «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами в 2019/2020 навчальному році» та Плану роботи закладу на 2019/2020 навчальний рік

Відповідно до плану роботи закладу у 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив працював над педагогічною темою «Формування інформаційно-комунікаційної компетенції учнів на основі діяльнісного та особистісно-зорієнтованого підходів в умовах упровадження нових державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти».(ІІІ етап підсумково-узагальнюючий)

Найважливішим методом підвищення педагогічної майстерності вчителів, який об’єднає в одне ціле всю систему роботи закладу, є методична робота. Система методичної роботи має чітку структуру. Вона спрямована на всебічне підвищення компетентності та професійної майстерності кожного вчителя і є сукупністю заходів, що впроваджуються адміністрацією школи та вчителями з метою оволодіння найбільш ефективними, раціональними методами та формами освітньої роботи, творчого застосування їх на уроках та в позакласній роботі.

Найвищою формою колективної методичної работи завжди була і залишається педагогічна рада. Педагогічна рада є органом самоуправління колективу педагогів, на якому вони поєднують в собі функції об’єкта і суб’єкта адміністративного внутрішкільного управління в відповідності з закріпленими за кожним з них повноваженнями та обов’язками. Протягом навчального року, відповідно до плану роботи закладу, було проведено дев’ятнадцять  засідань.

Методичний кабінет забезпечує методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних методичних заходів. На базі методичного кабінету, організовано роботу атестаційної комісії І рівня.

Педагогічний колектив нараховує 25 педагогів: 20 вчителів, 4 вихователя, 1 практичний психолог. З них 21 чол. мають вищу освіту, 5 чол. – неповну вищу. Кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» мають 6 педагогічних працівників, «спеціаліст першої категорії» – 11 педагогічних працівників, «спеціаліст другої категорії» – 3 педагогічних працівників, «спеціаліст» – 2 педагогічних працівників, 11 тарифний розряд – 3 педагогічних працівників. 1 педагог має педагогічне звання «вчитель-методист», 5 – «старший вчитель». 1 вихователь знаходиться у декретній відпустці.

Протягом 2019/2020 навчального року вирішувалися завдання щодо впровадження нового Державного стандарту початкової школи та реалізації Концепції Нової української школи та забезпечення переходу старшої школи на новий зміст навчання, впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти у 11 класі, вчителями вивчалися, обговорювалися й аналізувалися нові підручники і програми, творчо впроваджувалися в освітній процес до продовження реалізації Концепції нової української школи, поетапного введення нової структури загальної середньої освіти в Україні. Вчитель англійської мови в початкових класах Кочура О.В.  пройшла курси підвищення кваліфікації з підготовки педагогів для роботи в умовах Нової української школи. З метою  підготовки педагогів для роботи в умовах Нової української школи також взяла участь у семінарі «Забезпечення компетентнісно-орієнтованого навчання учнів НУШ» вчитель початкових класів Антонова Л.Ф..

Атестація педагогічних працівників – одне з найважливіших і складних управлінських та методичних питань, це комплексна оцінка рівня кваліфікації, педагогічної компетентності й професіоналізму та продуктивної діяльності працівників закладу освіти.

В закладі складено перспективний план атестації педагогічних працівників, який передбачає проходження атестації вчителями не рідше, ніж один раз на п’ять років. Учителі вчасно проходять курси підвищення кваліфікації, що передують атестації.

За наслідками атестації педагогічних працівників у 2020 році присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» вчителю початкових класів Скляровій О.О. Атестовано на відповідність: кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії» вчителя історії Макогона В.М. та вчителя хімії Ельсеіді Л.М..

У ході атестації було проведено відкриті уроки та форми виховної діяльності, під час яких педагоги демонстрували свої надбання, ділилися досвідом роботи з колегами.

Результати моніторингу свідчать про те, що  щороку відсоток  учителів, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», найбільше. У 2019/2020 році  збільшилась чисельність педагогів з вищою кваліфікаційною категорією.

В закладі існує і постійно оновлюється банк обдарованих та здібних дітей, оформлено паспорти  обдарованих учнів. Складено план заходів щодо роботи з обдарованими учнями. Створено умови для розвитку творчих здібностей учнів. Варіативна складова  навчального плану закладу спрямована на організацію додаткових занять з окремих предметів, введення факультативів та індивідуальних та групових занять з математики, історії України, іноземної мови (англійської) та української мови та літератури. В закладі відкрито 4 тарифікованих гуртка від ЦДЮТ «Футбол» (керівник Шкарлет В.Я.), «Народної творчості» (керівник Черненко Г.В.), «Вокального мистецтва» (керівник Чумак Р.О.), «Юний Захисник Вітчизни» (керівник Макогон В.М.). Діти, які мають артистичні дані, залучаються до різноманітних загальношкільних заходів, є переможцями конкурсів малюнків, виставок робіт. Учениця 8 класу Савран А. (вчитель Верещака О.М.) посіла ІІІ місце у ІІ (районному) етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської творчості імені Т.Г.Шевченка. Учениця 4 класу Гівчук Д. посіла друге місце у ХХ Міжнародному конкурсі з української мови.

У жовтні – листопаді  2019/2020 н.р. було проведено І (шкільний) етап учнівських предметних олімпіад. У листопаді – грудні навчального року проведено районні предметні олімпіади з біології, математики, фізики, української мови та літератури, історії, трудового навчання маємо такі результати:

 

Предмет Прізвище,  імя учня Клас Зайняте

місце

Англійська мова

 

Самарець Сергій Олексійович 11 ІІІ
Математика Григор’єв Вадим Володимирович 6 ІІІ
Фізика Цоката Руслана Олегівна 7 ІІІ
Географія Казмірчук Олександр Федорович 10 ІІ

Учень  закладу: Казмірчук Олександр учень 10 класу посів ІІІ місце у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії.

У школі проводиться робота з обдарованими учнями з написання та захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Харківського територіального відділення МАН. На жаль, у 2019/2020 навчальному році не взяли участь у захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.

Протягом 2019/2020 навчального року  учні брали участь у спортивних змаганнях,  з волейболу, баскетболу, легкоатлетичних естафетах, настільного тенісу, шахів, маємо 8 призових місць з 15 проведених змагань. Третій рік поспіль наш заклад посідає перше місце у районній спартакіаді учнівської молоді «Спорт протягом життя» (вчитель Шкарлет В.Я.).

Поруч з позитивними результатами в методичній роботі колективу залишаються певні недоліки:

  • недостатньо ведеться робота по узагальненню ефективного педагогічного досвіду;
  • недостатньо ведеться робота для підвищення рівня навчальних досягнень учнів слабовстигаючих, здібних і обдарованих;
  • не спостерігається тенденції до співпраці вчителів і батьків для вирішення певних завдань навчально – виховного процесу.

Враховуючи вищезазначене, (читати далі)