Про результати моніторингу
рівня навчальних досягнень учнів
за 2019/2020 навчальний рік
За статистичними даними на кінець 2019/2020 навчального року в навчально-виховному закладі навчається 153 учні, з них підлягають оцінюванню 133 учні – це учні 3-11 класів, учні 1-2 класів – оцінюються вербально, 1 дитина учень 6 класу навчається за індивідуальною формою навчання
Навчальні досягнення учнів 3-11 класів становлять:
Клас | К-ть учнів | Рівень навчальних досягнень учнів | Якість знань, % | |||||||
початковий | середній | достатній | високий | |||||||
К-ть учнів | % | К-ть учнів | % | К-ть учнів | % | К-ть учнів | % | |||
3 | 22 | 1 | 4,5 | 11 | 50 | 10 | 45,5 | 0 | 0 | 45,5 |
4 | 19 | 3 | 15,8 | 9 | 47,4 | 4 | 21,1 | 3 | 15,8 | 36,9 |
5 | 9 | 0 | 0 | 4 | 44,4 | 5 | 55,6 | 0 | 0 | 55,6 |
6 | 18 | 2 | 11,1 | 11 | 61,1 | 5 | 27,8 | 0 | 0 | 27,8 |
7 | 19 | 9 | 47,4 | 5 | 26,3 | 5 | 26,3 | 0 | 0 | 26,3 |
8 | 18 | 5 | 29,4 | 11 | 64,7 | 1 | 5,9 | 0 | 0 | 5,9 |
9 | 14 | 1 | 20 | 3 | 60 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | 10 | 3 | 21,4 | 5 | 35,7 | 2 | 14,3 | 0 | 0 | 14,3 |
11 | 4 | 1 | 25 | 1 | 25 | 2 | 50 | 0 | 0 | 50 |
Порівнюючи навчальні досягнення учнів з минулим навчальним роком зменшилася якість знань в таких класах: 3 (на %), 5 (на 7%), 6 (на 2%), класах; збільшилася в 10 класі (на 5%), в 11 класі (на 50%); 4 (на 5%), залишилася без змін в 7,8 9 класах.
Моніторинг навчальних досягнень учнів з навчальних предметів за 2019/2020 н.р. представлено в таблиці (додаток 1 та додаток 2).
Аналізуючи навчальні досягнення учнів початкової школи з предметів базових дисциплін (інваріантна складова навчального плану) можна побачити, що якість знань у порівнянні з минулим навчальним роком зменшилася з таких предметів: з української мови – на 17% і становить 58%, літературного читання – на 5,2% і становить 79 %, з іноземної мови (англійської) на 5,4% і становить 57,8 %, з природознавства – на 26,4% і становить 57,8%, з математики якість знань збільшилась 24,5 % і становить 77,2%. 4 учні початкової школи навчається на початковому рівні, на високому рівні навчається три дитини.
Проаналізувавши моніторинг навчальних досягнень учнів 5-11 класах з предметів суспільно-гуманітарного циклу помітно, що найвища якість знань учнів з зарубіжної літератури (61,1%), також достатня якість з російської мови (55%). Погіршилася якість знань з української мови із 52% до 41,3 % (на 10,7%), зарубіжна література з 70,8% до 64,1% (на 6,7%), російська мова з 70,4% до 54,9% (на 15,5%), історія України з 33,3% до 29,3% (на 4%), всесвітня історія з 31,5% до 24,6% (на 6,9%), Харківщинознавство з 36% до 21,9% (на 14,1%). Покращилась якість знань з української літератури з 39,6% до 47,8% (на 8,2%), з іноземної мови (англійська) із 37,5% до 47,8 (на 10,3%). Є учні, які володіють навчальним матеріалом на початковому рівні з предметів: українська мова (7,6%), зарубіжна література, англійська мова та Харківщинознавство (по 3,2%), українська література (5,4%), історія України (13%), всесвітня історія (9,2%), російська мова (4%).
З предметів природничо-математичного циклу найвища якість знань з інформатики – 84,8% та природознавства – 77,8%, біологія 53%. У порівнянні з минулим навчальним роком знизилася якість знань і, нажаль, рівень навчальних досягнень учнів нижчий за 50% з таких предметів: алгебра (25,5%), математика (40%), геометрія (23,5%), астрономії (37,5%), фізика (23,3%), біології (26,7%), хімії (29,2%). Є учні, які володіють навчальним матеріалом на початковому рівні з предметів: алгебра 17учнів (33,3%) та математики (46,3%), фізика 10 учнів (14,4%), хімія 11 учнів (17%).
З предметів художньо-естетичного циклу висока якість знань із образотворчого мистецтва (100%), Традиційно високі показники якості знань з фізичної культури (90%), «Захист Вітчизни» (78,6%) музичного мистецтва (74,%), мистецтво (64,3%), основ здоров’я (47,3%). Початковий рівень з цих предметів відсутній.
У зв’язку з вищезазначеним (читати далі)
Липчанiвський НВК © 2019