прапор Украiни герб Украiни
Комунальний заклад "Липчанівський ліцей Куньєвської сільської ради Ізюмського району Харківської області"
герб Липчанiвський НВК  прапор Липчанiвський НВК

наказ №206 від 27.12.2019

Про аналіз фізкультурно-оздоровчої

роботи в дошкільному підрозділі

 

Протягом вересня-грудня 2019 р. було проведено тематичний контроль фізкультурно – оздоровчої роботи в дошкільному підрозділі. Під час контролю було відмічено, що в закладі створюються всі умови для фізкультурно – оздоровчої роботи з дітьми. Вихователі приділяють належну увагу по збереженню спортивного інвентаря. Чітко дотримується режим дня, але організації повноцінного харчування слід приділяти більше уваги. Щоденно проводяться загартовуючи заходи з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей, виконуються санітарно – гігієнічні вимоги по групах, приміщеннях дошкільного підрозділу, групових ділянках. Відповідно до санітарних вимог проводиться вологе прибирання та провітрювання, кварцування групових приміщень, спалень, дидактичного матеріалу, м’яких іграшок.

Санітарно-освітня робота з дітьми тісно пов’язана з фізкультурно-оздоровчою роботою педагогічного колективу і націлена на формування у дітей гігієнічних знань, основ здорового способу життя та валеологічного світогляду. З цією метою проведено ряд бесід, на батьківські збори виносяться консультації медичної сестри щодо проблемних питань.

Ведеться робота щодо попередження стомленості дітей, щоденно проводяться ранкові зарядки, заняття з фізичної культури, відповідно до розкладу , режимні моменти з урахуванням вікових особливостей дітей та пір року відповідно програми, загартувальні вправи, гімнастики пробудження після денного сну. Під час занять вихователі проводять фізкультурні хвилинки, які стимулюють дітей до подальшої плідної праці на заняттях

Постійно ведеться робота з батьками при вступі дітей до дошкільного підрозділу з питань загартування та адаптації, протягом року вихователями обох груп проводиться робота щодо безпеки здоров’я дітей вдома, в побуті на вулиці. (читати далі)